Без разлика на брендот на часовникот, авторот на огласот или постерот, моделот на часовникот, сите ќе ви го покажат истото – 10 часот и 10 минути.
Два експерименти спроведени во 2017 година беа организирани со цел да се открие што е толку специфично во 10 часот и 10 минути, па овој тајминг стана „стандардна“ опција за сите огласувачи на часовници во светот.
Во првиот експеримент, истражувачите ја тестираа хипотезата дека часовникот што покажува 10 часот и 10 минути ќе предизвика пријатни искуства, а со тоа ќе ја зголеми веројатноста за купување во споредба со часовникот што покажува, да речеме, 11 часа и 30 минути или 8 часот и 20 минути. Очекувале и дека часовникот што покажуваат 8 часа и 20 минути ќе имаат спротивен ефект, односно ќе предизвикаат непријатни искуства и ќе ја намалат веројатноста за купување.
Во друг експеримент, тие се обиделе да проверат дали одредени положби на стрелките на часовникот навистина предизвикуваат соодветни емоции. Добиените резултати ги потврдуваат повеќето хипотези. Потврдено е дека 10 часот и 10 минути се навистина поврзани со пријатно искуство и намера за пазарење, бидејќи ги потсетува испитаниците на среќно смајли. Од друга страна, позицијата 8 часот и 20 минути ги потсетува испитаниците на тажно смајли, но не доведува до непријатно искуство и намалување на веројатноста за купување, како што се претпоставува.
На испитаниците им била покажана и серија фотографии од 20 различни часовници со иста бела позадина по случаен редослед. Воделе сметка испитаниците да бидат наивни, односно да не се свесни за положбата на стрелките и нивното можно влијание при проценката на лајковите и веројатноста за купување на часовник, што потоа го проверувале со прашалник.