Секој кој барем еднаш бил во Њујорк земал сувенир, без разлика дали станува збор за маица, кригла или магнет за фрижидер, а на кој било испечатено најпознатото лого поврзано со тој град – „I Love NY“ каде наместо зборот „љубов“ имаше срце.
По педесет години постоење, логото заминува во пензија, а ќе биде заменето со ново. Со раѓањето на кампањата „WE love NYC“, историското лого „I love NY“ се повлекува и се отвора нова ера која ја става индивидуалноста на задниот дел и ја заменува заменката „I“ или „јас“ со „WE“, т.е. „ние“.
Сè започна во 2020 година, кога група њујорчани ја создадоа непрофитната организација „NYCNext“ со цел да му донесат малку радост на градот погоден, како и остатокот од светот, од пандемијата на коронавирус.
Тие веруваа дека градот живеел предолго во стилот „јас и јас“, концентрирајќи се премногу на индивидуализмот каде што „секој се грижи за својата работа“ што со логото „Го сакам Њујорк“ во нивното мислење, е совршено опишано.
Поради оваа причина, донесена е одлука логото да се смени во „Го сакаме Њујорк Сити”.
-Се бориме за она што ни е важно, градот сам нема да оживее, му требаме сите ние, изјави Мери Баникарим од агенцијата.„Марием Б“.
Слоганот „Го сакам Њујорк“ е создаден во 1976 година за да го промовира туризмот на овој американски град. Истиот е создаден од уметникот и дизајнер Милтон Глејзер.
Логото е создадено со помош на буквите на American Typewriter и стана симбол на „Големото јаболко“ со текот на годините.
Новото лого „We Love NYC“ (наместо зборот „love“ и тука е срцето) е огледало на променливите времиња и покажува дека работите нема да се променат сами по себе, туку со помош на сите, без поделби и разлики.