Alfa Romeo ќе претстави Giulia Quadrifoglio со 1.000 КС. До 2027 година, сите нови модели на Alfa Romeo мора да станат електрични возила, но преминот кон такви погонски единици не значи дека брендот ќе ги напушти емотивните модели.
Во интервју за AutoCar, шефот на Alfa Romeo, Жан-Филип Импарато, вети дека компанијата ќе го задржи моделот Giulia во својата гама, кој ќе биде сериозно преработен, па дури и делумно унифициран со спортските автомобили на Maserati. Моделот ќе се базира на надградена верзија на платформата STLA од новата генерација на кросоверот Peugeot 3008.
Супер седанот може да се полни за 20 минути од 10% до 80%, а километражата без полнење ќе биде 700-800 километри. Дизајнерски, наследникот на Giulia, вели Жан-Филип Импарато, „ќе изгледа како Alfa Romeo што сите го посакуваме“ со „многу кул“ надворешност.
Изгледот на моделот ќе биде поддржан од соодветните технички карактеристики. Моќноста на основниот електричен автомобил ќе биде околу 350 КС, верзијата Veloce веќе ќе произведува околу 790 КС, а водечката верзија на Quadrifolio ќе биде опремена со електричен тракт со моќност од околу 1.000 КС.
Alfa Romeo Giulia Quadrifolio ќе добие погон на четири тркала, позајмен од Maserati Granturismo Folgore, кој користи три електрични мотори – еден на предната и два на задната оска – со векторирање на вртежниот момент.
Овие агрегати ќе бидат инсталирани во ново тело, кое авторите во моментов го опишуваат како „пречекорување на линијата помеѓу седан и караван“.