Испораките на електричните ИД модели на германската автомобилска компанија – на американскиот пазар – започнаа во март, а потоа протекоа информации дека треба да се продаваат под нова марка, т.е. по име, а тоа е Волтсваген.
Сепак, ништо од тоа. Познатата група не го менува своето име по 83 години, но сето тоа беше првоаприлска шега, беше речено од Фолксваген. Поточно, се споменуваше промена на името на филијалата во САД, која во иднина би се нарекувала Волтсваген Америка.
Маркетинг тимот на компанијата очигледно добро ја заврши својата работа, бидејќи оваа вест помпезно ја пренесоа сите американски медиуми. Објавата за промена на името, објавена од VW вчера, е дизајнирана во духот на Светскиот ден на шегата, кој се слави секој 1 април, со цел да се сврти вниманието кон лансирањето на целосно електричниот SUV модел ID.4.
Тоа е изјавата на Мајк Толберт, портпарол на компанијата во САД, за CNBC. Фолксваген треба да објави последователна изјава денес во која ќе ја објасни својата стратегија за маркетинг. Веста за промената на името најпрво ја објави WSJ, повикувајќи се на портпарол во седиштето на компанијата во Волфсбург.
Инаку, Си-Ен-Би-Си пред два дена напиша дека излегла изјава од 29 април 2021 година, во која се вели: „Волтсваген е повеќе од промена на името, бидејќи претставува јавно ветување за идните инвестиции на компанијата во електро-мобилност“.