Прво, важно е да се разбере како се произведува тоалетна хартија. Тоалетната хартија е направена од целулозни влакна кои доаѓаат или директно од дрвја или од рециклирана хартија, според хемичарот Џесика Курт.
Влакната се мешаат со вода за да се добие кашеста маса. Производството на тоалетна хартија има два основни дела: правење сирова хартија и нејзино претворање во финален производ што го купувате во продавница, објаснува Дејвид Алтмиер, консултант кој работи со фабрики за тоалетна хартија во САД.
Прво, важно е да се разбере како се произведува тоалетна хартија. Тоалетната хартија е направена од целулозни влакна кои доаѓаат или директно од дрвја или од рециклирана хартија, според хемичарот Џесика Курт.
Влакната се мешаат со вода за да се добие кашеста маса. Производството на тоалетна хартија има два основни дела: правење сирова хартија и нејзино претворање во финален производ што го купувате во продавница, објаснува Дејвид Алтмир, консултант кој работи со фабрики за тоалетна хартија во САД.
Производителите ја избелуваат дрвната маса со водород пероксид или хлор за да ја направат бела. Оваа процедура за избелување е повеќе од само естетски процес. Всушност, ова ја отстранува и состојката позната како лигнин, која ја омекнува хартијата.
Кет забележува дека целулозните влакна се исто така природно бели. Сепак, „лепилото“ што ги поврзува е со кафена боја, која се губи благодарение на белилото.
Значи, не е нужно процесот, туку суровината што ја прави тоалетната хартија бела. Понатаму, ако тоалетната хартија се произведува од рециклирана хартија, тогаш најчесто се користи канцелариски отпад или хартија за пишување, која во основа е веќе бела по боја.
Белата боја на тоалетната хартија е повеќе конвенционална отколку функционална бидејќи тоалетната хартија не мора нужно да биде бела за да биде мека и впива.
Сепак, постојат и разни видови тоалетна хартија во други бои, но Олтмир наведува дека обоената тоалетна хартија ги зголемува трошоците за производство на ролни.
Повеќето тоалетна хартија во Северна Америка е бела поради преференциите на потрошувачите, вели Кетрин, додавајќи дека ситуацијата е поинаква во Јужна Америка и Европа, каде што тоалетната хартија може да има различни бои.