петок, 24. ноември 2023. Вести денес: 0
home Технологија

Мета се подготвува да создаде виртуелни монети за корисниците на Фејсбук и Инстаграм

Мета се подготвува да создаде виртуелни монети за корисниците на Фејсбук и Инстаграм

Марк Закерберг сака да развие виртуелни монети, со прекар „Zuck bucks“, за корисниците на Фејсбук и Инстаграм како дел од пакетот производи дизајнирани да ја намалат зависноста на неговите платформи од рекламирање во идниот метаверзум.

Матичната компанија на Фејсбук, Мета, бара да развие низа виртуелни производи – вклучувајќи дигитални токени и „монети за создавачи“ – за да го диверзифицира приходот и да ја ревитализира својата корисничка база, која сè повеќе се свртува кон поновите ривали како што е „ТикТок“, пишува Гардијан.

Додека Мета останува доминантен провајдер на социјалните мрежи – неговите приходи се зголемија за 37% на 118 милијарди долари во 2021 година, откако стигнаа до 4,9 милијарди месечни активни корисници на Фејсбук и Инстаграм – ТикТок исто така изгради огромен бизнис без никакви реклами.

Мета, која се покажа како „крадец“ за успешни производи претставени од ривалите како што е „Снепчет“, сега истражува начини за дополнително да ја заработи својата корисничка база, пишува Фајненшл тајмс, кој прв ја објави приказната.

Производите што се разгледуваат вклучуваат „социјални токени“ или „токени за репутација“, кои може да се користат како награди за корисниците. Исто така, се разгледуваат „монетите на создавачите“, кои би можеле да ги користат инфлуенсерите на Инстаграм.

Иницијативите, предводени од финансискиот огранок на Фејсбук, Meta Financial Technologies, го следат несреќниот напад на компанијата во обидот да создаде глобална криптовалута, проект првично наречен Либра, подоцна преименуван во Дием, беше напуштен претходно оваа година по проблемите со американските регулатори.

Тоа не беше прв пат Фејсбук да се обиде да се пресели во светот на виртуелните финансии.

Во 2009 година го лансираше Facebook Credits за да ги олесни купувањата во апликација во тогаш многу популарни игри како што беше „Zynga’s FarmVille“. Иако беше успешен, беше затворен четири години подоцна, откако меѓународниот раст на Фејсбук предизвика скапи конверзии во странските валути.