Законска обврска е возилото на четири тркала да мора да има вградени зимски гуми во периодот од 15 ноември до 15 април, доколку на коловозот има снег или мраз..
Лаички, ова укажува дека според словото на законот во тие ситуации не смеат да се комбинираат со летни гуми.
Длабочината на шарата, односно шарата на гумите мора да биде најмалку 4 mm, но се препорачува да ги замените гумите пред тоа да се случи. Гумите постари од пет години мора детално да се проверуваат еднаш годишно, додека гумите со ознака „М+С“ се сметаат за зимски гуми и можат да се користат во наведениот период.
Разликата помеѓу летните и зимските гуми е позната по нивниот состав. Летните гуми се поотпорни на високи температури, додека зимските се направени од материјал кој е поотпорен на ниски температури.
На температура под 7 степени, летните гуми ја губат својата најважна карактеристика – доброто држење. Нивното растојание за сопирање при сопирање е до двапати подолго од вообичаената патека што ја оставаат зимските гуми. Разликата помеѓу летните и зимските гуми е исто така во длабочината на шарата. Имајте предвид дека зимските гуми се подобри за употреба дури и кога патиштата се суви, ако температурите се пониски од седум степени, како и дека конструкцијата на металниот „костур“ на зимските гуми е тврда и поотпорна на механички удари.
За „улогата“ на соодветните гуми во безбедноста во сообраќајот говори и тоа што месечно во просек по четири лица умираат, а 80 се повредени поради лизгавиот коловоз поради временските услови во зимскиот период од годината.
Согласно Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата, возачот е должен да поседува зимска опрема во патниот сообраќај и да ја користи на пропишан начин, во спротивно е предвидена глоба.