Доколку сте биле невнимателни и долго време сте го оставиле автомобилот на сонце, температурата во него може да достигне опасни температури од над 60 или 70 степени Целзиусови, па затоа е неопходно да се внимава во летните месеци. Еден совет вели да влезете во автомобилот, да го запалите моторот и климата, а потоа да ги отворите сите прозорци. Возете вака барем една минута. Потоа затворете ги само предните прозорци и продолжете да возите барем уште една минута, а потоа затворете ги и задните прозорци. Оваа постапка треба да обезбеди побрзо менување на воздухот во кабината, а со тоа и нешто побрзо ладење. Така барем тврди Нир Кан, дизајнер на автомобили кој го објави овој совет на својот Твитер профил.
Секако, подобро е да се спречи отколку да се лекува, па ќе го додадеме и советот дека заштитата од сонце, на пример на шофершајбната е многу важна. Ако кабината и внатрешните површини не се директно изложени на сончевите зраци, подоцна ќе биде значително полесно да се излади кабината.
Ако имате кабриолет, работите се прилично логични, но не заборавајте дека сличен ефект има и подвижниот покрив. Топлиот воздух секогаш се крева и најлесно ќе излезе низ отворот на покривот.
Не размислувајте за дополнителна потрошувачка на гориво поради климатизација или зголемен отпор на воздухот поради отворен прозорец. Во градски услови е минимално повисоко, дури и со малку отворен прозорец, додека на автопат ладењето ќе биде ефективно и со затворени прозорци. Безбедноста на прво место. Жешката глава и недостатокот на хидратација може да завршат фатално за возачот и патниците.
Размислете за автомобилот, затоа претходно проверете ја состојбата на течноста за ладење и имајте резерва во багажникот. Постои и ситуација кога е препорачливо да се вклучи греењето. Само ако видите дека температурата на моторот опасно се зголемила додека стоите во редот, вклучете го греењето и на тој начин ќе помогнете да се отстрани дел од топлината од моторниот простор. Не е здраво, но понекогаш е неопходно.