Заедно сме силни е мотото и слоганот на компанијата myWorld (мајВорлд) која оваа година прослави 10 успешни години на македонскиот пазар. Во 2011 година компанијата беше пионер на пазарот со својот Cashback и иновативни онлајн и мобилни производи, како и во работењето со ваучерите за попуст.
Во Македонија, групацијата myWorld брои повеќе од 250.000 членови и преку 1.400 Трговски Партнери, корисници на лојалната програма. Бројот на членови секојдневно расте, а мрежата на партнери е стабилна веќе 10 години. Компанијата на своите членови, како дел од myWorld бенефит програмата им нуди Cashback (пари назад при секое купување) и Shopping Points (шопинг поени за дополнителни попусти во Benefit Lounge платформата за зделки). А со myWorld Partner програмите, компаниите добиваат целосно решение за водење на сопствена лојална програма, како и нови купувачи и маркетинг.
Во чест на успешната декада, главниот извршен директор на myWorld Македонија и регионален директор за Јужен Балкан (Македонија, Бугарија, Косово и Албанија), Радован Витошевиќ изјави: “Нашата главна порака до сите наши членови и лојални партнери е дека ние постоиме, твориме и раснеме заедно со сите нив. Нашиот успех е заеднички. Заедно сме силни и заедно ќе ги реализираме сите идни планови. Сакам да ви се заблагодарам на сите кои изминатите години го градевме ова каде што сме сега и само така можеме да продолжиме да бидеме она што сме. Воедно би ве повикал сите да станете дел од најголемата куповна заедница во светот и да ги користите бенефитите на myWorld.”
На прославата присуствуваа голем број партнери и членови кои неуморно придонесуваат за успехот на компанијата. На прославата меѓу гостите присутни беа и регионалниот директор на Северен Балкан и директор на myWorld Србија, директорот на myWorld Црна Гора, директорот на myWorld Албанија и Косово, како и голем број на лидери со највисоки кариерни нивоа во Lyconet мрежата.
Покрај дигиталната бенефит картичка, во 2019 година, компанијата го донесе на пазарот т.н. електронски ваучер или eVoucher-от кој функционира кај големите ланци како што се: Веро, Тинекс, Рептил, Jumbo, Гранап, Acibadem Sistina, Sport М, Sport Vision, и многу други. Исто така, со секое купување од страна на корисниците, направено кај трговските партнери, се поддржуваат автоматски и проектите на фондацијата Child and Family Foundation и Greenfinity Foundation. Во Македонија во изминатите години овие две фондации направија повеќе проекти за општествена одговорност како и проекти за подигнување на колективната свест. Ова е само еден од начините како компанијата ја возвраќа лојалноста.
Групацијата myWorld, брои повеќе од 16 милиони корисници и повеќе од 150 илјади партнери и со тоа претставува најголема бенефит програма во светот. Компанијата со седиште во Лондон, во моментов е застапена во 54 земји, а неодамна беа лансирани и двe наши соседни држави – Албанија и Косово. Пред речиси две години, компанијата на светско ниво ја старташе онлајн шопинг платформата marketplace.myWorld.com во 12 земји, а во 2019 година исто и платформата за патување travelWorld.com, која е достапна во сите земји.