2019-та ја одбележува 40-годишнината на Пепси во Македонија. Оваа година, за прв пат во нашата земја ќе се организира PEPSI TASTE CHALLENGE.
Pepsi Taste Challenge е една од најдолготрајните кампањи во светот. Започнува во 1975 година и претставува промоција преку тест на слепо, во која обичните луѓе ќе го одберат вкусот кој го преферираат пробувајќи од две чаши, едната наполнета со Пепси, а другата со најголемиот конкурентен кола пијалок.
По пробувањето на двата пијалока, испитаниците одлучуваат кој вкус повеќе им се допаѓа!
Интересно, Македонија е една од земјите во кои брендот Пепси е најзадоволен од производството. Можеби звучи неверојатно, но во градот под Марковите Кули се наоѓа еден од најнаградуваните регионални франшизни партнери на ПепсиКо. Тоа е сопственикот на лиценцата за полнење на Пепси во Македонија, Прилепска Пиварница, која во последните 8 години има добиено 7 од највисоките признанија во групацијата, меѓу кои и Chairman’s Circle of Champions за врвни перформанси во работењето. Награда која е толку ретка, што Прилепска Пиварница беше единствената фабрика во Европа која ја доби таа година и дел од само 0.25% од Пепси производителите во целиот свет.
Значи, оваа година Pepsi Taste Challenge се организира за прв пат во Македонија. Ова лето, тимовите на Пепси ќе бидат присутни низ цела Македонија, претежно на места поврзани со забава и добро расположение како паркови, плажи, концерти, фестивали…
Секој што ќе се најде на овие предизвици ќе има уникатна шанса да го ОДБЕРЕ СВОЈОТ ВКУС. Предизвикот започнува со тоа што посетителот добива две чаши, една е наполнета со Пепси, а друга со најпродаваниот кола пијалок. Посетителот одбира кој од двата вкуса повеќе му се допаѓа, по што следи најинтересниот момент, откривање дали всушност го одбрал Пепси или најголемиот конкурент.
Звучи интересно, нели? Следи ги Пепси на фесјбук и инстаграм и ова лето, ОДБЕРИ ГО ТВОЈОТ ВКУС!