Не беше лесна година за трговците со акции, со висока инфлација и рецесија, но божиќната сезона обично носи многу празнични ветувања за Епл и Амазон – двете компании ги имаат своите најдобри резултати во тој период.
Кога купувачите се подготвуваат за Божиќ, овие две компании обично се наоѓаат на нивната листа: Амазон е местото од кое луѓето нарачуваат, а Епл е брендот од кој сакаат да нарачуваат. Новиот Ајфон 14, моментално водечкиот производ на Епл, ќе биде голем фаворит.
Продажбата на Блек Фрајдеј паѓа во последниот петок во ноември (25 ноември), додека Сајбер Мандеј паѓа следниот понеделник (28 ноември) и ќе го означи почетокот на онлајн божиќното купување. Поради оваа причина, двете компании имаат најдобри резултати во последниот квартал од годината, објави Нова рс.