Германскиот гигант за спортска облека објави нето добивка од 310 милиони евра во првите три месеци од 2022 година, што е за 38 отсто помалку од истиот период минатата година.
Компанијата соопшти дека падот е предизвикан од „предизвикувачкото пазарно опкружување“ во Кина, каде што продажбата паднала за 35 отсто, како и прекините на синџирот на снабдување.
Со оглед на тоа што стратегијата на кинескиот претседател Си Џинпинг се наѕира, изгледите за бизнисот на Адидас во Кина, кој сочинуваше околу 20 отсто од продажбата на компанијата минатата година, се мрачни.
Неодамнешната блокада принуди голем број продавници да затворат. Адидас, исто така, забележа остар пад во делови од земјата кои не се директно погодени од ограничувањата.
– Приходите во Кина се очекува значително да паднат во 2022 година, се вели во соопштението на Адидас.
Кинеските власти воведоа драконско затворање во Шангај, кинескиот финансиски центар, кон крајот на март по порастот на случаите на коронавирус. Иако властите почнаа да укинуваат некои ограничувања минатиот месец, на повеќе од 8 милиони жители сè уште им е забрането да ги напуштаат своите домови.
Ограничувањата во главниот град Пекинг, исто така, се заострија во последните денови и веројатно ќе нанесат уште поголема болка на западните брендови во време кога кинеската економија веќе е во пад.
Адидас забележа силна продажба на западните пазари во првиот квартал и рече дека сега очекува вкупниот раст оваа година да биде на долниот дел од опсегот од 11% -13% што беше претходно прогнозирана.
Ривалот Најк објави пад на приходите од 5% во Кина во периодот од декември до февруари.