петок, 9. февруари 2024. Вести денес: 0
home Вести

Пилот ги преплашил патниците: Се надевам дека ќе имаме доволно гориво да слетаме

Пилот ги преплашил патниците: Се надевам дека ќе имаме доволно гориво да слетаме

Вистинската драма се случувала на летот од Лондон до Дубровник.

Околу 150 патници на „Бритиш ервејс“ патувале речиси 24 часа од Лондон до Дубровник, а наводно за се е виновно невремето.

Авионот од Лондон требало да слета во Дубровник во недела во 21:25 часот и се се одвивало според распоредот додека не пристигнал пред градот. Според сведочењето на патниците, пилотот неколку пати се обидел да слета на тамошниот аеродром, но не успеал.

Потоа авионот речиси половина час кружел над Дубровник обидувајќи се да слета, но повторно не успеал. За тоа време патниците од патничката кабина гледале други авиони како слетуваат и полетуваат од аеродромот во Дубровник.

По неколку неуспешни обиди за слетување, пилотот ги известил патниците дека не може да слета поради силниот ветер и дека ќе слета во Загреб. Тој додал дека се надева дека ќе имаат доволно гориво за да стигнат до аеродромот во Загреб, што ги направило патниците уште понервозни. Летот за Загреб и слетувањето поминале без проблеми, па патниците 20 минути по полноќ излегле од авионот и влегле во зградата на аеродромот.

Соговорници на „Јутарњи лист“ тврдат дека никој не ги пречекал на аеродромот, ниту им објасниле што да прават и кога можат да летаат за Дубровник. Според нив, дури малку подоцна пилотот им објаснил дека мора да одмори најмалку 12 часа и дека нема да може да полета пред тоа. Затоа, патниците го принудиле да оди да спие што е можно поскоро.

Бидејќи во тој момент ништо не работело на аеродромот, патниците тврдат дека биле оставени сами на себе, а од машината можеле да пијат само вода.

Администрацијата на аеродромот во Загреб пак го тврди спротивното. Според нив, патниците при излегувањето од авионот ги пречекале вработени лица од аеродромот кои им дале известување од авиокомпанијата да си најдат сопствено сместување и дека „Бритиш ервејс“ ќе им ги надомести трошоците.

Освен тоа, вработените организирале и возење со такси за што поскоро да стигнат до нивното привремено сместување.

Патниците од авионот, пак, наведуваат дека транспортната траума продолжила и во текот на денешниот ден. Дури денеска во текот на претпладнето патниците добиле СМС порака дека не можат да слетаат во Дубровник поради лошите временски услови и дека од Загреб ќе полетаат во 13 часот и 30 минути. Но и тоа ветување не се остварило.

Неколку часа подоцна добиле нова порака во која пишувало дека ќе полетаат од Загреб во 15 часот и 30 минути и дека ќе добијат ваучер за освежување на аеродромот.

Револтираните патници не добиле никакво објаснување зошто морале да чекаат 16 часа во Загреб за летот за Дубровник, ниту пак зошто компанијата ги контактирала дури десетина часа по слетувањето во Загреб.