Луксузниот бренд Гучи објави дека ќе прифаќа плаќања со криптовалути на одредени локации. За пилот-проектот, клиентите ќе можат да плаќаат со криптовалути на локации во Њујорк, Лос Анџелес, Мајами, Атланта и Лас Вегас почнувајќи од крајот на мај.
Ова лето, програмата ќе биде проширена на целосната северноамериканска мрежа на Гучи, пренесува CNN. Клиентите наскоро ќе можат да платат за своите купувања со преку 10 криптовалути, вклучувајќи широко признати монети како биткоин, етереум и 5 стабилни монети поврзани со американски долари (GUSD, USDC, USDP, DAI и BUSD).
Но, брендот исто така прифаќа плаќање од повеќе други криптовалути, како што се доџкоин и шиба ину. Доџкоинот започна како шега, но се зголеми во вредност откако технолошкиот милијардер Илон Маск рече дека монетата базирана на мемиња може да се користи за купување производи на Тесла.
„Гучи е дигитален прв луксузен бренд и ова е следната фаза од патувањето на компанијата Web 3.0“, се вели во соопштението на брендот.Ова не е прв упад на брендот во светот на криптовалутите и дигиталните средства. Во март, Гучи дебитираше со Gucci Vault, дигитална продавница што го претставува „присуството на Гучи во метаверзумот“, која планира да ја користи за продажба на дигитални средства заедно со реалната облека.
Брендот исто така објави незаменливи токени (NFT) во соработка со главните играчи во светот на NFT, како Bored Ape Yacht Club и Cool Cats. NFT, или незаменливи токени, се единствени дигитални средства поврзани со блокчејн, систем за водење евиденција што го користат криптовалутите. А некои од бучните парчиња дигитална уметност се продаваат за високи цени.
Еден NFT наведен во NFT продавницата на Гучи на OpenSea се продава за 420,69 ETH, што е еквивалентно на над 1 милион долари. Други луксузни брендови, исто така, ги брцнаа прстите во криптовалутите, како Off-White, основана од покојниот Вирџил Аблох. Во март, брендот објави дека ќе прифати плаќања со криптовалути во своите продавници во Лондон, Милано и Париз, според Vogue Business.