Доаѓањето на Кристијано Роналдо му помогна на Јувентус да стане еден од најуспешните брендови во фудбалскиот свет.
„Газета дело спорт“ го објави финансискиот извештај во кој се наведува дека присуството на Португалецот и помогна на „Старата дама“ за заработи дополнителни 58 милиони евра, за колку што пораснале приходите од маркетингот.
Клубот од Торино првпат се најде меѓу 10-те најуспешни фудбалски брендови по продажбата на дресот. Италијанскиот гигант заработил речиси 45 милиони евра само на тоа.
Популарноста на клубот се зголемува, но и бројот на лица кои го следат Јувентус на социјалните мрежи, па сега тој изнесува 85 милиони. Старата дама по овој параметар е четврта во светот по Реал Мадрид, Барселона и Манчестер Јунајтед.
извор: dribling.mk